Partners

De KMO Laureaat is dé KMO award die tweejaarlijks wordt uitgereikt door UNIZO i.s.m.:

  • ADMB

    1150 ADMB-medewerkers ondersteunen dagelijks het personeelsbeleid van ruim 400.000 ondernemers en organisaties. Aan deze klanten bieden we op elk moment het gepaste HR-dienstenpakket: van opstart tot loonadministratie, van rekrutering tot preventie, van kinderbijslag over verzekeringen tot hr-advies. In dialoog met onze klanten pakken we hun HR-uitdagingen aan van vandaag en morgen. Zo maken we samen werk van een succesvolle toekomst. Voor meer informatie over onze organisatie, kijk op www.admb.be

  • Agentschap Innoveren & Ondernemen

    Agentschap Innoveren & Ondernemen is hét aanspreekpunt van de Vlaamse overheid voor alle ondernemers in Vlaanderen. We stimuleren en ondersteunen innovatie en ondernemerschap en dragen bij aan een gunstig ondernemersklimaat. KMO’s zijn de motor van onze economie en met de verkiezing tot KMO Laureaat en Beloftevolle KMO willen we hen in de bloemetjes zetten.

  • ENGIE Electrabel

    Een stevige portie energie kan iedere ondernemer gebruiken. Maar energie hebt u ook nodig in uw dagdagelijkse activiteit. Als ondernemer kampt u onget0wijfeld met heel wat energievragen. Wat zijn de beste energievoorwaarden voor uw onderneming? Welke praktische, administratieve zaken moet ik in orde brengen voor mijn energie en wanneer? Welke installaties en toepassingen helpen mij energie te besparen? Hoe bepaal ik de juiste maandelijkse forfait? Waar zitten de energieverslinders in mijn bedrijf ? Bij ENGIE Electrabel kan u rekenen op competitieve prijzen en persoonlijk advies. Want slimme energiekeuzes maakt u beter vanaf het begin. Daarom begeleiden we u. Voor meer informatie over onze organisatie, kijk op www.electrabel.be

  • EY

    EY (voorheen gekend onder de naam Ernst & Young) is wereldwijd toonaangevend op het gebied van audit, tax, transacties en advisory-diensten. Met de inzichten en de kwaliteitsvolle diensten die wij bieden, dragen wij bij aan het versterken van het vertrouwen in de kapitaalmarkten en economieën overal ter wereld. Wij leiden toonaangevende managers op, die door samen te werken onze beloften aan al onze stakeholders waarmaken. Daarmee spelen wij een cruciale rol bij het creëren van een beter werkende wereld voor onze medewerkers, onze cliënten en de maatschappij. Ondernemen is in de eerste plaats teamwork. Deel uitmaken van dat team is voor EY een uitdaging die we graag aangaan. Het betekent dat wij mee de schouders zetten onder een waardevol project. Het is onze taak om dit engagement ook op maatschappelijk vlak hard te maken. In 1995 hebben we onze permanente betrokkenheid verankerd in een bijzonder project: de verkiezing van "Onderneming van het Jaar". Met dit initiatief wil EY elk jaar de sterk groeiende, innovatieve en internationaal gerichte bedrijven in België bekronen. Eén doel: het ondernemerschap in België stimuleren en promoten. Positief denken en ondernemerschap zijn hefbomen om de crisis om te keren. Daarin willen wij een actieve rol spelen. We ervaren immers dagelijks hoe belangrijk ondernemerschap is, zowel in bedrijven zelf, als voor de welvaart van ons land. En we beseffen dat het pad van de ondernemer niet altijd over rozen gaat. Zijn of haar werk is nooit af. Ons land heeft immers meer dan ooit nood aan bedrijven die met passie én met een uitgesproken deskundigheid ondernemen. Precies daarom vraagt aanmoedigen van ondernemerschap onze onverdeelde aandacht en zijn we een trotse partner van de verkiezing KMO Laureaat. Voor meer informatie over onze organisatie, kijk op www.ey.com.

  • Kanaal Z

    Kanaal Z en Canal Z, de enige business zenders in Vlaanderen, Wallonië en Brussel, staan voor betrouwbare financieel-economische berichtgeving met een klare kijk op business, economie en geld. Het zijn beide open zenders met een generalistisch karakter die rationeel en verrijkend werken en zorgen voor duiding en inspiratie.
     
    Het gevarieerde en gespecialiseerde aanbod van Kanaal Z en Canal Z, samen met de vernieuwde aanpak, resulteren in een trouwer kijkgedrag en deden de zender uitgroeien tot de grootste digitale zender in ons land. Dagelijks kijken gemiddeld zo’n 488.000 mensen en op weekbasis halen beide zenders ongeveer 2.250.000 kijkers (bron CIM audimetrie).

     

  • KBC

    Ondernemen betekent kansen zien en kansen grijpen, contacten leggen, creatief zijn, enz. Als bank-verzekeraar herkennen we dat elke dag opnieuw. We zien uw passie, uw durf, uw drive. Maar ook uw onzekerheden, uw risico's en uw harde werk. Daarom willen we een partner voor u zijn, of u nu start met uw zaak of een ervaren ondernemer bent. Een échte partner, dat bedoelen we niet alleen financieel. KBC wil u inspiratie geven, zodat u elke dag opnieuw kunt groeien. Door met u samen te werken voor uw business. En door u in contact te brengen met ondernemers met dezelfde passie. Voor meer informatie over onze organisatie, kijk op www.kbc.be

  • Proximus

    U bent ondernemer? Maak het uzelf wat gemakkelijker en vraag een gratis Bizz Check zonder verplichtingen bij één van onze Bizz Experts, onze telecom adviseurs die een uitgebreide expertise hebben over de professionele markt en die de tijd nemen om uw telecom behoeften in detail te analyseren. Ze stellen u de beste alles-in –één Bizz oplossingen voor om uw klanten aan te trekken en te fideliseren, om overal bereikbaar te zijn,om uw visibiliteit op de markt te verbeteren, om uw kosten te verlagen…Bovendien leggen de Bizz Experts u uit hoe u kan genieten van de Bizz Diensten waardoor de continuïteit van uw zaak gewaarborgd blijft (herstelling de dag zelf, technische dienst 24/7,…)

    Meer info op www.proximus.be/bizz

  • RTVM

    RTVM werd in 1993 opgestart als dé exclusieve nationale regie voor alle Nederlandstalige regionale zenders in Vlaanderen en Brussel zowel voor de spot als de non-spot. Als nationale regie werken we met de klassiek formats zoals spots, reportages en sponsorboodschappen bij geselecteerde programma's. We kunnen als enig audiovisueel medium in België een echt volledig nationale dekking bezorgen. Ons netwerk van 23 regionale zenders, waarvan 11 Nederlandstalige en 12 Franstalige regionale zenders, laat je toe om op een eenvoudige en kostenefficiënte manier alle Belgische kijkers te bereiken in hun vertrouwde omgeving.